تماس با ما : 616 1020 0933

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات TCoffee

از کاربران گرامی تقاضا می شود موارد زیر را برای استفاده بهینه از خدمات سایت TCoffee به دقت مطالعه فرمایند.

ورود کاربران به وب‏‌سایت TCoffee به هنگام استفاده از خدمات ارائه شده در سایت به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط مقررات TCoffee است. قابل ذکر است که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه مقررات TCoffee از سوی کاربر گرامی می باشد.

مقررات عام

کلیه اقدامات TCoffee بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متقابلا، این قوانین و مقررات متوجه کابر نیز خواهد بود. در صورت هرگونه تغییر در سرویس دهیف اصول و اقدامات قانونی TCoffee  در همین سایت منتشر خواهد شد که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر شخصی حقیقی یا حقوقی است که با ثبت نام در سایت، نام و رمز عبور کاربری دریافت کرده است که از خدمات سایت به صورت ثبت سفارش یا ... استفاده میکند.

 ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری از روز شنبه تا پنج شنبه شروع می شود، کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. کاربران گرامی می توانند در 7 روز هفته و 24 ساعت در TCoffee ثبت سفارش نمایند.

 بدیهی است تعطیلات عمومی در ایران شامل روز کاری نمی شود. 

  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت TCoffee به وسیله ارسال ایمیل در صف پردازش قرار میگیرند.  TCoffee نهایت تلاش و دقت خود را در ارسال و تحویل سفارش‌‏های ثبت شده انجام می‌دهد. هنگامیکه موجودی محصولی در TCoffee به پایان برسد، حتی اگر بعد از ثبت سفارش به وسیله مشتری باشد، TCoffee حق کنسل کردن سفارش و استرداد وجه به مشتری را دارد، و یا اینکه مشتری می تواند به جای کالای مورد نظر، محصول دیگری را جایگزین کند.

  •  در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت خواهد شد.

  •  Tcoffeeمی تواند بدون اطلاع قبلی سفارش‌‏گیری جدید، اقدامات و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود همچنین TCoffee حق خواهد داشت فروش کلیه و یا بخشی از محصولات را به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی متوقف کند.

  • در صورت ایجاد هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، TCoffee حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری را دارد. TCoffee در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب مشتری عودت می‌نماید. بدیهی است مشتری با ورود به سایت TCoffee می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

  • اطلاعات وارد شده توسط کاربران به هنگام سفارش بایستی اطلاعات واقعی، به طور صحیح و کامل باشد، در صورت ورود اطلاعات غیر واقعی، ناقص و نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود . کاربران می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش در Tcoffee، امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور از شخص حقیقی به اشخاص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

  • امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 خسارت در هنگام حمل و نقل

Tcoffee همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و TCoffee تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش TCoffee اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش  TCoffee ارسال شود. 

روش های پرداخت در Tcoffee

1-    پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

کاربران محترم Tcoffee با ثبت نام در سایت و یا به صورت کاربر میهمان، به هنگام ثبت سفارش می توانند از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت (وابسته به کلیه کارتهای یانکی شتاب)، هزینه فاکتور را به صورت آنلاین پرداخت کرده و اقدام به ثبت آن نمایند. در صورت پرداخت موفق سفارش به صورت خودکار وارد مرحله پردازش میگردد.

-چگونه از درگاه اینترنتی استفاده نماییم؟

کابران محترم TCoffee با استفاده از تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب میتوانند وجه سفارش خود را پرداخت کنند. استفاده از عملیات بانکی به طریق زیر خواهد بود:

  • شماره کارت بانک (16 رقمی)
  • رمز دوم (رمز اینترنتی): برای پرداخت از طریق اینترنت، داشتن رمز دوم یا رمز اینترنتی لازم است. کاربران گرامی میتوانند از طریق دستگاه های خودپرداز بانک مربوطه رمز دوم خود را فعال کرده و اقدام به خرید نمایند.
  • کد CVV2: معمولاً عدد 3 الی 4 رقمی است که به عنوان کد امنیتی در کارتهای بانکی حک شده است.
  • تاریخ انقضای کارت: دو رقم تاریخ ماه و دو رقم تاریخ سال معمولا بر روی کارتهای بانکی حک شده است. 

 2-   پرداخت به صورت کارت به کارت

کاربران محترم که امکان پرداخت اینترنتی از درگاه بانکی موجود در سایت TCoffee را ندارند، میتوانند وجه سفارش خود را از طریق دستگاه های خودپرداز و یا از طریق استفاده از خدمات اینترنتی بانک مربوطه، کارت به کارت کنند. بر ای استفاده از این خدمت میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته و شماره حساب و شماره کارت بانکی مربوطه را دریافت نمایید.

تلفن تماس: 09331020616